Gracz znajduje się w średniowiecznej wiosce położonej nad jeziorem. Wokół siebie widzi chaty, w tle góruje budowla zamkowa, a na przeciwko znajduje się akwen, po którym wolno pływają kaczki. Stojąc na środku placu ma możliwość wyboru jednej z pośród kilku mini-gier edukacyjnych. Wejściem do każdej z nich jest odpowiednia budowla, do której musimy się udać. Baszta zamkowa to wirtualna galeria, w której może zapoznać się z przedmiotami z kilku kategorii jak np. wazony, militaria czy makiety budynków. Przedmioty można brać do ręki i nimi obracać, a w tle usłyszeć można głos lektora objaśniający użyteczność rekwizytu. Turniej strzelecki daje nam możliwość wyboru jednej z dwóch broni: łuku lub kuszy. Chata to gra polegająca na poszukiwaniu ukrytych przedmiotów codziennego użytku. Po ich odnalezieniu dowie się jak się nazywają oraz do czego służyły. W warsztacie ceramicznym natomiast samodzielnie przy użyciu wirtualnego koła garncarskiego ozdobi dzban lub wazę. 

Gra edukacyjna wykonana na zlecenie lokalnej instytucji kultury i sztuki. Celem rozwiązania jest zbudowanie aplikacji VR dedykowanej dla dzieci, młodzieży, ale i ich rodziców. W innowacyjny sposób dzięki zastosowaniu wirtualnej rzeczywistości ma promować kulturę oraz dziedzictwo historyczne regionu. Jest nowoczesną alternatywą dla klasycznych ekspozycji antyków. Gra daje możliwość interakcji z wirtualnymi przedmiotami oraz uczy przez aktywne przeżywanie obcowania z nimi angażując zmysł wzroku, słuchu ale i wymuszając ruch.