Najpełniejsze rozwiązanie VR dla edukacji

 

Laboratorium VR by ZENonVR to najnowocześniejsze i najbardziej uniwersalne rozwiązanie wirtualnej rzeczywistości przeznaczone dla szkół oraz placówek oświatowych. 

 

Dzięki wdrożeniu najnowszych technologii obszarów VR uczniowie w bezpieczny sposób będą mogli eksplorowaćdoświadczać świata w sposób, który był dotąd niemożliwy w tradycyjnych warunkach.

 

Chcemy zrewolucjonizować proces nauczania i sprawić, by wszyscy uczniowie uczyli się z zaangażowaniem, a każda przeprowadzona lekcja była niezapomnianą przygodą poznawczą.

 

...znacznie podnosząc przy tym innowacyjność i atrakcyjność Twojej placówki.

 

Zjedź niżej i dowiedz się więcej.

 

Odpowiedź na wyzwania edukacyjne XXI w.

Rozumiemy, że w obecnych czasach utrzymanie uwagi uczniów staje się coraz większym wyzwaniem.

 

Tradycyjne metody nauczania nie są w stanie skutecznie zaciekawić i zaangażować uczniów przyzwyczajonych do ciągle zmieniającego się środowiska  - w odpowiedzi na te wyzwania budujemy nasze Laboratoria VR.

 

Dzięki wykorzystaniu w pełni interaktywnej technologii VR sprawisz, że Twoi uczniowie w końcu polubią się uczyćwykażą znacznie większe zainteresowanie materiałem edukacyjnym już od pierwszej lekcji!

 

Interaktywne doświadczenia zwiększają zaangażowanie, a dzięki nauce poprzez wirtualne eksperymenty uczniowie będą lepiej przyswajali zdobytą wiedzę co jest udowodnione naukowo.

 

Postaw na nasze rozwiązanie wirtualnej rzeczywistości w Twojej szkole jeżeli:

 

  • Zauważasz, że tradycyjne metody nauczania nie zawsze są wystarczająco angażujące dla wszystkich uczniów.
  • Masz trudność z utrzymaniem uwagi uczniów w czasie lekcji, zwłaszcza tych, którzy szybko się rozpraszają.
  • Często spotykasz się z sytuacją, że uczniowie mają trudności z wizualizacją i zrozumieniem skomplikowanych koncepcji naukowych lub matematycznych.
  • Chcesz pozwolić uczniom na bezpieczne eksplorowanie i eksperymentowanie, bo wiesz że dzięki temu lepiej zrozumieją materiał i szybciej przyswoją wiedzę.
  • Zastanawiasz się w jaki sposób możesz uczynić Twoją placówkę bardziej innowacyjną i atrakcyjną zarówno dla pracowników, uczniów, jak i ich rodziców.

 


Dowiedz się jak za pomocą naszego Laboratorium VR możesz w bezpieczny sposób zwiększyć zaangażowanie oraz interakcję Twoich uczniów. 

Przekazuj naukowe koncepcje w prosty i łatwo przyswajalny sposób dzięki nowoczesnej technologii przyszłości.

 

Zalety Laboratorium VR

  • ANGAŻUJĄCE LEKCJE

    uczniowie zanurzają się w pełni bezpieczne trójwymiarowe środowiska edukacyjne. Interaktywność zajęć pozwala przyciągnąć uwagę uczniów oraz zwiększy ich zaangażowanie. Każda przeprowadzona lekcja będzie atrakcyjna i interesująca, co pozwoli zwiększyć motywację do nauki

  • LEPSZE ZROZUMIENIE MATERIAŁU

    uczniowie będą lepiej przyswajali wiedzę, dzięki możliwości eksploracji i doświadczania koncepcji i procesów w trójwymiarowym środowisku. Dzięki temu Twoje lekcje umożliwią im szybkie przyswajanie nowo zdobytej wiedzy

  • ROZWÓJ KRYTYCZNEGO MYŚLENIA

    interaktywne lekcje stymulują uczniów do myślenia krytycznego, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. To nie tylko ciekawa wizualnie prezentacja, ale interaktywny proces, w którym uczeń podejmuje decyzję na podstawie własnej analizy.

  • BEZPIECZNE EKSPERYMENTY

    laboratorium VR umożliwia przeprowadzanie eksperymentów i symulacji w całkowicie bezpiecznym środowisku, bez ryzyka związanego z prawdziwymi materiałami czy sytuacjami

  • SZEROKIE PORTFOLIO INTERAKTYWNYCH TREŚCI

    uniwersalność rozwiązania daje praktycznie nieograniczone ilości kontentu VR ułatwiając nauczycielom integrację nowych technologii z tradycyjnymi metodami nauczania

  • CENTRALNE ZARZĄDZANIE I PROSTE STEROWANIE

    nauczyciel posiada pełną kontrolę nad przetwarzanym programem edukacyjnym i wysyłanymi treściami dzięki czemu monitorowana jest uwaga uczniów oraz pewne jest, że wyświetlane treści są bezpieczne. Całość jest zarządzana i sterowana w prosty i intuicyjny sposób, nie będąc problemem nawet w ruchliwej klasie

  • SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI

    nasze rozwiązanie obejmuje także szkolenia dla nauczycieli, którzy chcą wykorzystać VR w swojej pracy, zapewniając im niezbędną wiedzę i narzędzia. Nasi serwisanci ustawiają i konfigurują okulary, a nasz zespół nauczy ich obsługi tak, żeby zarządzenie było jak najbardziej przejrzyste 

  • WZROST INNOWACYJNOŚCI SZKOŁY

    dzięki wprowadzeniu unikalnej i nowoczesnej technologii wirtualnej rzeczywistości szkoła, lub inna placówka oświatowa będzie wyróżniała się na tle innych podobnych instytucji i zwiększy swoją innowacyjność oraz atrakcyjność w skali regionu, a nawet całego kraju

Poznaj Laboratorium VR

Laboratorium VR to innowacyjna pracownia naukowa odpowiadająca najnowszym możliwościom technologicznym, w której nauczyciele mogą przeprowadzać interaktywne lekcje.

Rozwiązanie jest najbardziej uniwersalnym przykładem wdrożenia technologii VR dającym maksymalną wolność wykorzystania sprzętu VR najnowszej generacji. 

To co wyróżnia nasz produkt na rynku VR dla edukacji to wysokiej jakości gogle pracujące w pełnym zakresie 6DoF bazujące na mocy komputera oraz wykorzystujące dwa rodzaje budowania przestrzeni funkcjonalnej VR Freeroam oraz Roomscale

 

Wykorzystując te dwie technologię, możemy dać szkołom i innym miejscom edukacyjnym w Polsce nowe i innowacyjne rozwiązanie na miarę XXI wieku. Ta opcja pozwoli uczniom na wspólną naukę w świecie wirtualnej rzeczywistości, a kiedy nie będą razem, pojedyncze osoby będą mogły korzystać z gogli VR samodzielnie na pojedynczych stanowiskach.

 

Laboratorium VR zapewnia możliwość przeprowadzenia interaktywnychciekawych dla uczniów lekcji, gdzie pełna kontrola nad ich treścią pozostaje w rękach nauczyciela. Nasz produkt cechuje możliwość personalizacji doświadczeń edukacyjnych, aby odpowiadały na indywidualne potrzeby uczniów.

 

Proponowane gogle są przeznaczone do ciągłej pracy w warunkach stałego obciążenia. Posiadają wymienne baterie co umożliwia przeprowadzenia zajęć w wirtualnej rzeczywistości dla wielu klas w ciągu jednego dnia. 

 

Za pomocą naszego rozwiązania nauczyciel będzie mógł w pełni interaktywny sposób poprowadzić takie zajęcia jak: fizyka, chemia, matematyka, biologia, geografia, historia, język polski, język obcy czy informatyka.
 

Gogle w technologii 6DoF

Skrót DoF oznacza „stopnie swobody” i odnosi się do tego, w jaki sposób użytkownik może się poruszać i wchodzić w interakcje w ramach doświadczenia VR.

W naszym rozwiązaniu Laboratorium VR stosujemy technologię 6DOF, która daje lepszą głębię odbioru wrażeń wirtualnej rzeczywistości, w porównaniu do często stosowanej 3DOF. 

 

Jaka jest różnica pomiędzy technologią 3DOF w porównaniu do 6DOF?

W 3Dof możesz poruszać się tylko w sposób rotacyjny, co zasadniczo oznacza, że ​​możesz tylko „poruszać głową”. W rzeczywistości nie możesz poruszać ciałem w przestrzeni ani zbliżać się, lub oddalać od obiektów, czy też wchodzić z nimi w zaawansowane interakcje. Dzięki 6DoF możesz poruszać się po wyznaczonej przestrzeni wykorzystując ruchy całego ciała. Dlatego „sześć stopni swobody” pozwala doświadczyć wirtualnej rzeczywistości w dużo głębszym stopniu.

PCVR - gogle VR o mocy komputera

Nasze stanowiska do interaktywnych lekcji bazują na mocy komputerów PC, a gogle VR dalej pozostają bezprzewodowe. Daje to znacznie szerszy dostęp do kontentu o dużo lepszej jakościpoczuciu realizmu niż obraz widoczny na samych bezprzewodowych goglach, które nie są wspierane przez moc PC. Aplikacje edukacyjne PCVR są także bardziej rozbudowane i mogą być atrakcyjniejsze graficznie.

Stosujemy rozwiązanie konfiguracji sprzętowej opartej na goglach HTC Vive Focus 3 oraz mocnym komputerze gamingowym na każdym stanowisku naukowym.

Freeroam VR - nauka poprzez współpracę

uczniowie mają możliwość swobodnego poruszania się po całej dostępnej
im przestrzeni, zazwyczaj jest to obszar do kilkudziesięciu m2;
podczas lekcji wybranej przez nauczyciela kilku uczniów jednocześnie może 
uczestniczyć i współpracować w interaktywnych zajęciach 
widząc się wzajemnie w przestrzeni wirtualnej.

Roomscale VR - sesja indywidualna lub multiplayer

obszar o wymiarach zazwyczaj 2,5x2,5 lub 3x3 m, wyposażony najczęściej w monitor, na którym obserwatorzy mogą śledzić poczynania w VR konkretnego ucznia.
Przestrzeń do interaktywnej lekcji ograniczają fizyczne bariery – ściany, płotki lub wirtualne ustawiane w oprogramowaniu gogli VR. W tym drugim przypadku uczeń dochodząc do bariery widzi wirtualną siatkę, której przekroczenie powoduje zmianę widoku wewnątrz gogli z wirtualnej rzeczywistości na obraz otoczenia przechwytywany przez kamery zamontowane na urządzeniu

Dla kogo?

  • 01
    SZKOŁY PODSTAWOWE

    pozwalają uczniom na naukę poprzez eksplorację i interakcję z materiałem w sposób, który jest zarówno edukacyjny, jak i zabawny, co jest kluczowe dla utrzymywania ich zainteresowania

  • 02
    SZKOŁY ŚREDNIE

    oferują programy uzupełniające dla przedmiotów STEM, języków obcych i sztuki, umożliwiające uczniom zdobywanie praktycznych umiejętności i przygotowanie do dalszej edukacji lub kariery zawodowej

  • 03
    TECHNIKA I ZAWODÓWKI

    laboratorium VR może być używane do praktycznego szkolenia w zawodach technicznych, oferując bezpieczne środowisko do nauki i praktykowania umiejętności zawodowych

  • 04
    UCZELNIE WYŻSZE

    idealne rozwiązanie, które może być wykorzystane w każdej dziedzinie zarówno przy kierunkach ścisłych (laboratoria), medycynie (symulacja operacji), czy naukach społecznych (symulacje społeczne)

  • 05
    SZKOŁY I KLASY INTEGRACYJNE

    umożliwiają dostosowanie procesu nauczania do potrzeb dzieci z różnymi niepełnosprawnościami, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, dysleksją czy ADHD

  • 06
    CENTRA TERAPEUTYCZNE

    VR może wspomagać terapię i rozwój umiejętności społecznych, komunikacyjnych oraz motorycznych

  • 07
    PLACÓWKI EDUKACYJNE DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

    wspierają naukę i rozwój życiowy poprzez dostosowane doświadczenia VR, które mogą pomóc w treningu codziennych umiejętności lub w rehabilitacji

  • 08
    CENTRA KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO

    pomagają dorosłym w dalszym rozwoju umiejętności zawodowych lub przebranżowieniu

  • 09
    INSTYTUCJE SZKOLENIA ZAWODOWEGO

    wykorzystują VR do symulacji środowisk pracy, umożliwiając uczniom bezpieczne nauczenie się obsługi maszyn, urządzeń lub procedur

  • 10
    ORGANIZACJE ROZWOJU KARIERY

    oferują dorosłym możliwość doskonalenia kompetencji rynkowych i adaptacji do zmieniającego się świata pracy

  • 11
    LOKALNE WŁADZE OŚWIATOWE

    dostarczające narzędzia edukacyjnych VR, aby wspierać rozwój regionalny i zwiększać atrakcyjność lokalnego systemu edukacji

  • 12
    DOMY KULTURY

    tworzenie immersyjnych doświadczeń edukacyjnych, prowadzenie warsztatów czy wirtualnych spacerów po muzeach na całym świecie

Co dokładnie otrzymasz?

Interaktywna Pracownia VR

Nasz zespół specjalistów kompleksowo zaprojektuje i przygotuje w pełni wyposażone pomieszczenie naukowe łączące technologię Freeroam VR i Roomscale VR gotowe do przeprowadzenia interaktywnych zajęć już od pierwszego dnia od zakończenia procesu wdrożenia i instruktażu. W ramach instalacji zostanie zaprojektowana oraz uruchomiona niezależna sieć WiFi oraz przeprowadzona pełna konfiguracja sprzętu komputerowego i gogli. Wykonana zostanie również finalna część niezbędnych prac budowlanych oraz dekoracyjnych. 

Gogle VR najnowszej generacji

HTC Vive Focus 3 to to topowy model rozwiązania bezprzewodowego VR od HTC - lidera na rynku VR od 2015 roku. Produkt dedykowany jest do użytku komercyjnego i biznesowego.
Parametry: 90Hz, rozdzielczość 2448 x 2448 na jedno oko oraz pole widzenia 120stopni, dają niesamowitą i niespotykaną dotychczas jakość obrazu.


Gogle ze względu na swoją cenę są mało popularne na rynku konsumenckim. Mają
bardzo futurystyczny design. Cechują się świetnymi parametrami technicznymi, ale
też są wyjątkowo dobrze dopracowane użytkowo. Posiadają wymienną baterię, łatwo demontowalne do każdorazowego czyszczenia elementy oraz wbudowany wiatraczek do chłodzenia twarzy.

Komputery PC

Specjalizujemy się w budowaniu mocnych maszyn, które są idealne do zastosowania w wirtualnej rzeczywistości. Komputery te charakteryzują się wysoką mocą obliczeniową oraz potężnymi kartami graficznymi, co umożliwia płynne działanie najnowszych programów i aplikacji edukacyjnych VR.

 

Montujemy nasze komputery z najwyższej jakości podzespołów, takich jak procesory Intel i AMD, karty graficzne NVIDIA i AMD oraz pamięci RAM o dużej przepustowości. Dzięki temu uczniowie mogą cieszyć się nie tylko angażującą lekcją przeprowadzoną w wirtualnej rzeczywistości, ale także płynną pracą z wymagającymi aplikacjami i programami.

Szkolenia z obsługi

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby obsługa naszych stanowisk  była prosta i możliwa do pracy bezpośrednio po ukończeniu naszych szkoleń z ich obsługi. Po zakończonym procesie instalacji Laboratorium VR w Twojej szkole przeprowadzamy całodzienne szkolenie dzieląc się naszym wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Po zakończeniu wdrożenia przekazujemy komplet dokumentacji technicznej wraz z wszelkimi hasłami i dostępami. 

Jak wygląda Proces Wdrożenia Laboratorium VR?

Finalna instalacja naszego rozwiązania dla szkół oraz placówek oświatowych na miejscu zajmuje nam do 4 dni. W ramach wdrożenia otrzymasz w pełni działające i skonfigurowane rozwiązanie wraz z przeszkoleniem z obsługi i pomocą w pierwszych tygodniach działania.

01
KONSULTACJA

Pierwszym etapem wdrożenia LaboratoriumVR do Twojej szkoły bądź innej jednostki edukacyjnej jest zbadanie i określenie indywidualnych potrzeb i oczekiwań placówki.  Pomożemy dobrać odpowiednie rozwiązanie VR, porozmawiamy o możliwościach rónych technologii i sprzętu  oraz odpowiemy na wszelkie pytania. Na tym etapie z przyjemnością umówimy się na wstępną prezentację, dzięki której będziesz mógł poznać nasze propozycje bliżej i doświadczyć możliwości edukacyjnych wirtualnej rzeczywistości. Po rozmowie i wizji lokalnej jesteśmy w stanie zaplanować rozkład pomieszczenia, w którym będzie znajdowało się LaboratoriumVR oraz przygotować pełny kosztorys wdrożenia.

02
INSTALACJA

Kiedy decyzja o współpracy z naszą firmą zostanie podjęta, gwarantujemy instalację naszego rozwiązania na miejscu w czasie do 4 dni od ustalonej daty rozpoczęcia wdrożenia. Dojedziemy do Twojej placówki z wcześniej przygotowanym i skonfigurowanym wstępnie sprzętem i zainstalujemy Laboratorium VR w Twojej lokaliacji dbając o wszelkie szczegóły techniczne oraz bezpieczeństwo naszego rozwiązania. Proces ten będzie przebiegał w zgodzie z wcześniej skonsultowanym projektem pomieszczenia naukowego oraz ustalonymi potrzebami Twojej szkoły.

03
SZKOLENIE

Ostatnim etapem po przetestowaniu i oddaniu do użytku LaboratoriumVR jest całodzienne szkolenie nauczycieli z codziennej obsługi naszego rozwiązania. Szkolimy zarówno z użycia aplikacji edukacyjnych, obsługi technicznej gogli VR jak i centralnego zarządzania sterowaniem. Po przekazaniu wiedzy zapewniamy Twojej szkole wszelkie instrukcje oraz dokumenty wdrożeniowe, do których w razie problemów każdy nauczyciel zawsze będzie mógł zerknąć. Nasze szkolenie sprawi, że każdy nauczyciel będzie potrafił bezproblemowo obsłużyć Laboratorium VR na potrzeby swoich zajęć. Na wszystkich etapach procesu wdrożenia jak i po nim zapewniamy wsparcie telefoniczne, które pozwoli rozjaśnić wszelkie wątpliwości.

Co zyskasz?

  • 01
    STAŁE WSPARCIE

    wsparcie techniczne oraz dostęp do regularnych aktualizacji treści i oprogramowania

  • 02
    PROSTA OBSŁUGA

    intuicyjne i przyjazne oprogramowanie do obsługi oraz zarządzania materiałami edukacyjnymi

  • 03
    SPRAWNE WDROŻENIE

    dostawa, montaż oraz kompleksowe szkolenie i wdrożenie nauczycieli

  • 04
    NOWE NARZĘDZIA MOTYWACYJNE

    VR dostarcza świeżych i innowacyjnych sposobów na zainteresowanie materiałem, co może wywołać zwiększone zaangażowanie i entuzjazm zarówno wśród uczniów, jak i nauczycieli

  • 05
    EFEKTYWNIEJSZE METODY NAUCZANIA

    VR umożliwia nauczycielom wizualizację skomplikowanych idei i procesów, co zwiększa zrozumienie i retencję wiedzy przez uczniów

  • 06
    BEZPIECZNE ŚRODOWISKO DO EKSPERYMENTÓW

    VR pozwala prowadzić lekcje z eksperymentami, które w realnym świecie byłyby niebezpieczne lub niepraktyczne, wzbogacając tym samym program nauczania

  • 07
    EFEKTYWNE LEKCJE

    wykorzystując czas lekcji bardziej efektywnie, nauczyciele mogą osiągnąć lepsze wyniki w krótszym czasie, co daje więcej przestrzeni na indywidualną pracę z uczniami

  • 08
    WZROST INNOWACYJNOŚCI PLACÓWKI

    wdrażanie VR może podnieść profil technologiczny i innowacyjny placówki, przyciągając nowych uczniów i zwiększyć satysfakcję rodziców

Dowiedz się więcej

Poznaj możliwości innowacyjnego rozwiązania wirtualnej rzeczywistości w edukacji będącej nowoczesnym wsparciem w procesie nauki każdego ucznia.

 

Skontaktuj się z nami i umów się na darmową konsultację. 

 

Dzięki szczegółowemu zbadaniu potrzeb Twojej szkoły jesteśmy w stanie dopasować naszą ofertę do charakteru, potrzeb i możliwości Twojej jednostki edukacyjnej.

 

Przygotowaną ofertę przedstawimy argumentując wybór konkretnego pakietu usług. Wspólnie w porozumieniu z osobami decyzyjnymi sporządzimy umowę, która zagwarantuje, że nasze obietnice zostaną spełnione. Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia konsultacji.